Warsztaty dla organizacji
Ofertę warsztatów dla klientów biznesowych podzieliłam na 3 grupy:
Warsztaty dla liderów współpracujących
z najmłodszym pokoleniem Z
Masz tak?
- Dostrzegasz odmienne potrzeby oraz różnice w podejściu do pracy najmłodszych pracowników w zespole
- Zastanawiasz się jak rozmawiać z młodymi pracownikami, aby dobrze Cię rozumieli
- Kiedy słyszysz o oczekiwaniach młodych pracowników, masz wrażenie, że są wygórowane
- Zastanawiasz się jak zachęcić młodych pracowników do pracy w biurze
- Zauważasz dużą rotację wśród młodych pracowników i zastanawiasz się jak zatrzymać ich w pracy
- Podejście młodych pracowników do pracy jest odmienne od Twojego, co powoduje konflikty w zespole
Jeśli tak, ten warsztat jest czymś, co Cię zainteresuje.
Warsztat odbywa się w grupie maksymalnie 16 osób. Skierowany do liderów współpracujących z najmłodszym pokoleniem.
W formule stacjonarnej lub online
Na warsztacie poruszamy m.in takie tematy, jak:
- Zrozumienie potrzeb pokolenia Z
- Abc budowania poczucia sensu pracy oraz zaangażowania Zetek
- Case study wyzwań współpracy z najmłodszymi pracownikami
- Osobiste przygotowanie do dialogu międzypokoleniowego, czyli jak uważnie słuchać i jak mówić, aby współpraca z pokoleniem Z układała się pomyślnie

Warsztaty dla zespołów różnorodnych wiekowo
Masz tak?
- Dostrzegasz różnice w podejściu do pracy pracowników z różnych pokoleń
- Zastanawiasz się, jak sprawić, aby te różnice stały się zasobem, z którego można czerpać, a nie polem do konfliktu
- Chcesz, aby zespół dążył do wzajemnego zrozumienia, partnerskich relacji, do wymiany wiedzy oraz doświadczenia
- Chcesz podnosić kapitał społeczny zespołu oraz stosować dojrzałe strategie zarządzania różnorodnością, również tą międzypokoleniową
Jeśli tak, ten warsztat jest czymś, co Cię zainteresuje.
Warsztat odbywa się w grupie maksymalnie 16 osób. Skierowany do zespołów różnorodnych wiekowo. Ma na celu poszerzenie świadomości uczestników dotyczącej różnic międzypokoleniowych tak, aby łączyły, a nie dzieliły.
W formule stacjonarnej lub online
Na warsztacie poruszamy m.in takie tematy, jak:
- Zrozumienie potrzeb pokoleń
- Zrozumienie różnic dzielących pokolenia i potencjalnych zagrożeń dla współpracy
- Partnerstwo w relacjach - czy mniejsze doświadczenie je wyklucza?
- Dlaczego dialog międzypokoleniowy nie działa
- Dlaczego dialog międzypokoleniowy jest ważny
- Jak czerpać z różnic międzypokoleniowych
- Case study wyzwań współpracy międzypokoleniowej
- Osobiste przygotowanie do dialogu międzypokoleniowego, czyli jak uważnie słuchać i jak mówić, aby współpraca układała się pomyślnie

Warsztaty dla pokolenia Z
Masz tak?
- Dostrzegasz potencjał młodych ludzi i chcesz dać im możliwość rozwoju - wiesz, że skorzysta na tym cała organizacja
- Chcesz, aby najmłodsi pracownicy poszerzali swoje kompetencje budowania jakościowych relacji, ponieważ rozumiesz związek relacji z zaangażowaniem pracowników
- Chcesz przygotować młodych pracowników na wyzwania, jakie niesie praca, co zaowocuje udaną współpracą
- Chcesz, aby najmłodsi pracownicy brali odpowiedzialność za swoją pracę i samodzielnie rozwiązywali problemy, nie zwracając się z nimi wciąż do Ciebie
- Chcesz, aby Zetki budowały odporność psychiczną, ponieważ wiesz jak ważna jest umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
- Chcesz, aby najmłodsi pracownicy z większym zrozumieniem traktowali Twoją perspektywę dotyczącą pracy
Jeśli tak, ten warsztat jest czymś, co Cię zainteresuje.
Warsztat odbywa się w grupie maksymalnie 16 osób. Skierowany jest do najmłodszych pracowników w organizacji. Ma na celu przygotowanie pokolenia Z do efektywnej współpracy w biznesie.
Odbywa się w formule stacjonarnej lub online.
Na warsztacie poruszamy m.in takie tematy, jak:
- Jak budować odporność psychiczną
- Zrozumienie różnic dzielących pokolenia i potencjalnych zagrożeń dla współpracy
- Gotowość do brania odpowiedzialności i przejmowania inicjatywy w pracy
- Praca na mocnych stronach
- Rozwijanie sprawczości i przedsiębiorczości
- Case study wyzwań współpracy ze starszymi pokoleniami
- Osobiste przygotowanie do dialogu międzypokoleniowego, czyli jak uważnie słuchać i jak mówić, aby współpraca układała się pomyślnie
